۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
جهش توليد با مشاركت مردم
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
همایش مدیریت مصرف برق ویژه دهیاران در شهرستان سیروان برگزار شد
در این همایش با هدف کنترل ومدیریت مصرف برق در سال 1402 ، با حضور دهیاران ،شهرداران و بخشداران شهرستان سیروان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور معاون فرماندار ، معاون برنامه ریزی و مهندسی برق استان و مدیر برق شهرستان سیروان برگزار گردید.

در این همایش با هدف کنترل ومدیریت مصرف برق در سال 1402 ، با حضور دهیاران ،شهرداران و بخشداران شهرستان سیروان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور معاون فرماندار ، معاون برنامه ریزی و مهندسی برق استان و مدیر برق شهرستان سیروان برگزار گردید.
بشیری معاون برنامه ریزی ومهندسی شرکت برق ایلام با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی مصرف بهینه برق گفت: درحوزه گذر از پیک وموضوع مدیریت مصرف نیازمند مشارکت عموم مردم هستیم ، در این راستا دهیاران به عنوان نماینده دولت وافراد مورد اعتماد مردم قطعاً نقش بسزایی در انتقال مفاهیم حوزه مدیریت مصرف برق برای جامعه خواهند داشت.
مدیر توزیع برق سیروان در این همایش ضمن اشاره بر ضرورت مدیریت مصرف برق ، نقش مشترکان خانگی را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: از آنجا که بیشترین آمار مشترکین دراین شهرستان مربوط به بخش خانگی است این گروه از مشترکان نه تنها با رعایت الگو مصرف می توانند به مدیریت مصرف برق در تابستان کمک کنند بلکه می توانند یکی از بازو های این شرکت در مهار پیک تابستان  باشند.
مظفر رشیدی فر اظهار داشت :یکی از رویکردهای اصلی صنعت برق، تامین برق مطمئن و پایدار در تمام طول شبانه روز می باشد و وظیفه ذاتی این شرکت چیزی جز توسعه و بهینه سازی شبکه برق   وتامین برق مطمئن و پایدار نمی باشد و کارکنان این شرکت تمام تلاش خود را به منظور خدمت رسانی به مشترکان انجام می دهند.
رشیدی فر درخصوص بازه زمانی اوج مصرف اعلام داشت: ساعات اوج مصرف (11 تا 16 و 20 تا 23) می باشد و ما انتظار داریم مشترکین گرامی در این ساعات مهم، با استفاده از دور کند کولرهای آبی و دمای 24 درجه کولرهای گازی وهمچنین استفاده از نور طبیعی در روز و ... ما را درمدیریت کردن مصرف برق یاری نمایند.
وی تصریح کرد: که امسال برای همه مشترکان که نسبت به سال قبل مصرف خود را کاهش می‌دهند پاداش صرفه‌جویی درنظر گرفته شده که مبلغ آن نسبت به پارسال نیز 20 برابر افزایش یافته است.
رشیدی فر در ادامه گفت: طرح تشویق مشترکان از سال گذشته استارت خورد اما تفاوت آن باطرحی که امسال اجرایی می‌شود افزایش 20 برابری مبلغ پاداش و دربرگیری همه مشترکان است، بدین معنا که هر مشترکی که میزان مصرف خود را کاهش دهد مشمول این طرح می‌شود.
درپایان آبیاری معاون فرماندار و صیدخانی بخشدار مرکزی به نوبه خود ضمن تشکر از عملکرد مدیریت و مجموعه توزیع برق سیروان وتشکر از حضور دهیاران از آنها درخواست کردند با همراهی با شرکت توزیع برق در راستای مدیریت مصرف برق همکارای لازم را به عمل اورند.

تاریخ:
1402/03/23
تعداد بازدید:
742
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo[at] bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1403/02/11
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal