بدينوسيله توافق نامه سطح خدمات پرتال شركت توزيع نيروي برق ایلام را به اطلاع ميرساند:
-تارنماي شركت توزيع نيروي برق ایلام امكان پيگيري مكاتبات اداري، درج پيشنهادات، شكايات و ارتباط با مديرعامل و مديران ارشد، خدمات مرتبط با متقاضيان و مشتركين برق، پيمانكاران و سازمانها، خاموشي هاي برق ، پيگيري درخواستها و خدمات عمومي متنوعي را در قالب خدمات الكترونيكي فراهم نموده است.
-در اين قسمت شما ميتوانيد با حوزه هاي مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نماييد و يا اطلاعات مورد نظر خود را در سامانه هاي مختلف ثبت و مشاهده نماييد.
-به محض ثبت درخواست، سعي مي گردد در كوتاهترين زمان ممكن نتيجه پيگيري درخواست مطرح شده به متقاضي اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوري گردد.