۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
جهش توليد با مشاركت مردم
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار مدیرعامل و پرسنل شرکت توزیع برق
ظهر امروز مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع برق استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام امام جمعه شهر ایلام دیدار کردند.
ظهر امروز مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع برق استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام امام جمعه شهر ایلام دیدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در این دیدار با تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل و پرسنل شرکت توزیع برق در خصوص عدم قطعی برق گفت: اقدامات زیادی توسط شرکت توزیع برق انجام گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی گفت: شرکت توزیع برق با مدیریت و برنامه ریزی مناسب در فصل تابستان و ایام اربعین توانست بدون هیچ گونه قطعی، برق را در اختیار مردم و زوار قرار دهد که کار جهادی بود توسط شرکت توزیع برق انجام شد.
وی گفت: حرکت خوبی توسط وزارت نیرو در حال انجام است که با صرفه جویی و همراهی مردم شاهد استفاده مناسب از برق باشیم.
وی گفت: مشوق های خوبی نیز توسط وزارت نیرو در حال انجام است و کار خدمات رسانی وزارت کاری ارزشمند است.
دکتر کریمی تبار با اشاره به اینکه پایداری شبکه توزیع برق در فصل تابستان دغدغه مردم است، افزود: در کنار تلاش مسئولان برای استمرار خدمات‌رسانی، مردم هم باید مدیریت مصرف را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و این همراهی موجب می شود تا بخش‌های صنعت و کشاورزی نیز در حوزه تولید، فعالیت های خود را پیگیری کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در این دیدار با بیان این که صنعت برق در حال حاضر شرایط حساسی را سپری می کند گفت: برق سرمایه ملى است و براى بهره مندى همه اقشار جامعه از این سرمایه ارزشمند، آن را بهینه مصرف کنیم
وی ادامه داد: 140 اقدام راهبردی توسط وزارت نیرو برای عبور از پیک تابستانی در حوزه های مختلف برنامه ریزی شده است.
ناصری گفت: امسال کاهش مصرف بین هفت تا 10 درصدی در دستور کار وزارت نیرو برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده است و برای این منظور مشوق های بی نظیری از قبیل به ازای هر کیلووات کاهش مصرف، 20 برابر نرخ فروش برق پاداش می دهند.
ناصری اظهار داشت: در حوزه کشاورزی نیز با همکاری پنج ساعته 19 ساعت برق رایگان به آن ها داده می شود و در حوزه صنایع کوچک خارج از شهرک های صنعتی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و برای صنایع متوسط و داخل شهرک ها نیز، 12 ساعته همکاری می کنند و 6 و نیم روز برق بدون محدودیت استفاده میکنند.
وی گفت: در حوزه ادارات نیر باید 30 درصد در وقت اداری و پس از ان تا 60 درصد صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند.
وی با بیان نقش بی بدیل ائمه جمعه و جماعات در ترویج کاهش مصرف برق؛ درخواست تبیین موضوع صرفه جویی به عنوان امر به معروف و ضرورت امروز جامعه توسط ائمه جمعه مورد عنایت قرار گیرد.
وی گفت: بنده و همکاران خدوم در صنعت برق تمام مساعی و تلاش خود را برای تامین برق پایدار در استان و ایام اربعین بکار خواهیم برد.
تاریخ:
1402/03/27
تعداد بازدید:
716
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo[at] bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1403/02/11
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal