۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
جهش توليد با مشاركت مردم
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
کشف یک مزرعه غیر مجاز رمز ارز در شهرستان دهلران
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: با رصد اطلاعاتی مراجع ذی صلاح و نیز پایش های فنی کارکنان صنعت برق استان ایلام یک مزرعه غیر مجاز استخراج رمز ارز در بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران کشف شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: با رصد اطلاعاتی مراجع ذی صلاح و نیز پایش های فنی کارکنان صنعت برق استان ایلام یک مزرعه غیر مجاز استخراج رمز ارز در بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران کشف شد.

ناصری افزود: در این مزرعه 57 دستگاه ماینر مشغول به استخراج رمز ارز بودند.

وی با اشاره به اینکه ماینر های غیر مجاز در یک کارگاه ذرت خشک کنی جاسازی شده بودند بیان کرد: در این ایام که صنعت برق با پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان افتخار تامین برق پایدار مشترکین را دارد بی شک یکی از عوامل ناترازی تولید و مصرف در این شهرستان گرمسیری همین مزرعه های غیر مجاز رمز ارز هستند.

ناصری اظهار داشت: دستگاه های استخراج رمز ارز برق زیادی مصرف می کنند و قطعا این گونه مزارع باعث ناترازی تولید و مصرف و به تبع آن مشکلات تامین برق برای مردم خواهند شد.

وی اضافه کرد: برای استخراج رمزارز حتما باید از مجاری قانونی اقدام کرد و هر گونه فعالیت در این حوزه بدون مجوز قانونی جرم محسوب می شود.

وی با تقدیر نیروهای امنیتی و انتظامی در رصد اطلاعاتی مخلان پایداری انرژی مردم و به تبع رفاه ایشان در مزرعه های غیر مجاز رمز ارز خاطر نشان کرد: متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

تاریخ:
1402/06/21
تعداد بازدید:
533
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo[at] bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1403/02/10
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal